Ve fázi implementace projektu, jeho vyhodnocení a v době udržitelnosti jsou příjemci dotace vystaveni mnoha kontrolám a místním šetřením ze strany poskytovatelů dotace. Jsou na ně kladeny poměrně vysoké nároky v oblasti monitoringu projektu a vykazování. Každý operační program a dotační titul přitom tyto požadavky na konečné příjemce má nastaveny úplně jinak. Neznalost a chybný monitoring přitom mohou mít za následek krácení dotace, či její odebrání. Pomáháme našim klientům tyto nástrahy překonat.
ZAJIŠTĚNÍ ADMINISTRACE PROJEKTU VE FÁZI IMPLEMENTACE A ZÁVĚREČNÉHO VYHODNOCENÍ
Zajištění vydání Rozhodnutí o poskytnutí dotace (dále také jen „RoPD“) a podpisu smlouvy se Státním fondem životního prostředí (dále také jen „SFŽP“)
- Příprava a kompletace podkladů pro uzavření smlouvy poskytovatelem dotace,
- Zanesení podkladů pro uzavření smlouvy do elektronického prostředí daného dotačního titulu,
- Zanesení celého procesu výběrových řízení do elektronického prostředí daného dotačního titulu,
- Definice smluv uzavřených v rámci projektu v elektronickém prostředí daného dotačního titulu,
- Definice dodavatelů v projektu v elektronickém prostředí daného dotačního titulu,
- Definice zdrojů financování v elektronickém prostředí daného dotačního titulu,
- Definice objektů v elektronickém prostředí daného dotačního titulu,
- Definice finančního harmonogramu plnění v elektronickém prostředí daného dotačního titulu,
- Poradenskou a organizační podporu při vyřizování případných dotazů ze strany dotčených institucí.
Realizace projektu
- Sledování plnění podmínek daných příslušným dotačním titulem,
- Definice podmínek informačních opatření projektu (nastavení vzhledu a obsahu dokumentů v rámci projektu, tak aby splňovali podmínky dotačního titulu,
- Aktualizace časových a finančních harmonogramů projektu,
- Administrace průběžných monitorovacích zpráv,
- Administrace změnových listů projektu ve vztahu k poskytovateli dotačních prostředků,
- Administrace žádostí o změnu RoPD v případě přání investora,
- Úpravy a aktualizace dat v elektronickém prostředí daného dotačního titulu,
- Příprava finančního harmonogramu plnění, zpracování a aktualizace finančně platebního kalendáře,
- Administrace projektu v elektronickém prostředí poskytovatele podpory v průběhu realizace projektu,
- Administrace žádostí o platbu dle pravidel stanovených poskytovatelem podpory,
- Supervize dokumentů zpracovávaných v rámci realizace projektu, koordinace plnění cílů projektu s podmínkami danými dokumentací příslušného dotačního titulu,
- Supervize procesů v rámci realizace projektu,
- Koordinace postupů všech zúčastněných stran projektu ve vztahu k poskytovateli dotace,
- Další navazující činnosti vedoucí ke správné realizaci projektu.
Předkládání dokladů k závěrečnému vyhodnocení akce (dále jen také „ZVZ“)
- Dohled na soulad dokumentů zpracovávaných v rámci vyhodnocování projektu s podmínkami danými dokumentací příslušného dotačního titulu,
- Supervize procesů v rámci závěrečného vyhodnocení projektu,
- Koordinace procesů závěrečného vyhodnocení akce v souladu s podmínkami poskytovatele dotace,
- Zpracování finanční části ZVA a závěrečné zprávy projektu včetně popisu rozdílů oproti původní žádosti o dotaci,
- Vyplnění příloh v elektronickém prostředí daného dotačního titulu,
- Další navazující činnosti vedoucí ke správnému vyhodnocení projektů a konečnému přiznání dotace,
- Zpracování závěrečné monitorovací zprávy včetně příloh.